Biznes & Eventy

Centrum konferencyjno-szkoleniowe

Zaufali nam

Resort Sulisław - sala konferencyjna dostępna na MojeKonferencje.pl

Sale konferencyjne i szkoleniowe


Zapewniamy świetne warunki do organizacji konferencji, szkoleń, kameralnych spotkań biznesowych, imprez integracyjnych, ekspozycji itp. Oferujemy 7 sal o pow. od 30 do 490 m2, znajdujących się w Pałacu Sulisław oraz w części hotelowej, stanowiącej kompleksowe zaplecze konferencyjne, zarówno pod kątem zakwaterowania Gości, jak i wyposażenia technicznego sal. Zróżnicowany metraż pomieszczeń pozwala na zaaranżowanie przestrzeni według indywidualnych potrzeb.

Integracja

Imprezy firmowe i team-building

Okolica, w której położony jest Pałac Sulisław, sprzyja pracy twórczej, organizacji szkoleń oraz imprez dla firm. Imprezy integracyjne stanowią doskonałą okazję do lepszego poznania swoich współpracowników. Pozwalają zrelaksować się oraz naładować akumulatory pozytywną energią. Naszym zdaniem, wspólne aktywności stanowią doskonałą nagrodę i motywację do dalszej efektywnej pracy. Dysponujemy bogatą ofertą imprez integracyjnych, zarówno wewnątrz obiektów jak i plenerowych. Możemy zorganizować m.in.: imprezy scenariuszowe, imprezy team-building, wieczory tematyczne, pikniki firmowe.

Poniżej propozycje atrakcji, zabaw, warsztatów i gier integracyjnych TUTAJ. Chętnie zorganizujemy również inne, sugerowane przez naszych Klientów formy rozrywki.

***
SALA KOLUMNOWA

***
SALA KOLUMNOWA

Znajduje się w części hotelowo-konferencyjnej. Charakteryzują ją oryginalne, odsłonięte podczas gruntownego remontu, sufitowe sklepienia krzyżowe, oparte na blokach granitowych. Odtwarzają one oryginalny klimat przypałacowych zabudowań folwarcznych. Sala przeznaczona jest przede wszystkim na przyjęcia, bankiety okolicznościowe, warsztaty np. kulinarne oraz imprezy integracyjne.


Metraż
310m2
teatralny
120 miejsc
szkolny
80 miejsc
podkowa
80 miejsc
bankietowy
112 miejsc

***
Wyposażenie:

Mikrofon
Flipchart
System nagłośnienia
Dostęp do Internetu
Dostęp do światła dziennego

***
Pozostałe sale